تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : 16271
مدیرکل وصول درآمد شهرداری قم مطرح کرد؛

تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به رشد منطقی عوارض ساخت‌وساز و تعرفه‌های خدمات شهری شهرداری قم با توجه به نرخ تورم گفت: تلاش کردیم در کنار تأمین هزینه‌های شهر، فشاری بر شهروندان تحمیل نشود.
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد وحیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، در خصوص چشم‌انداز و برنامه راهبری اداره کل تشخیص و وصول درآمد در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: تحقق درآمدهای پیش‌بینی‌شده در بودجه شهرداری قم از مهم‌ترین مأموریت‌های این اداره کل است.
وی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری قم با توجه به ظرفیت‌های موجود تنظیم‌شده و تحقق آن به عوامل مختلفی بستگی دارد، افزود: توجه و برنامه‌ریزی دقیق مجموعه مدیریت شهری و شهردار قم یکی دیگر از دلایل مؤثر در تحقق بودجه ۱۰9 درصدی است.  
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم پرداخت عوارض ساخت‌وساز و بهای خدمات شهرداری را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مسئله رشد عوارض با توجه به تخفیف‌هایی که در طول سال داده می‌شود و شرایط تورمی کشور تعیین‌شده و درعین‌حال تمام تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌ها است.
 وحیدنیا با بیان اینکه شورای اسلامی شهر قم با رشد ۳۸ درصدی عوارض ساخت‌وساز موافقت کرد، ادامه داد: مجموعه شهرداری قم در تلاش است با حفظ روند منطقی رشد عوارض، درآمدهای لازم برای توسعه شهر را محقق کند.
 وی ادامه داد: امیدوارم با توجه به ظرفیت‌های پیش‌بینی‌شده در حوزه‌های مختلف همچون سرمایه‌گذاری، شهرسازی و املاک بتوانیم درآمد مورد نظر را در پایان سال تحویل بگیریم.
 مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم اضافه کرد: در سال ۱۴۰۳ اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه عمرانی برای شهر قم پیش‌بینی‌شده و لازمه آن تحقق درآمدهای شهری است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgqx9q.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما