تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : 7142
سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: خط‌کشی طولی معابر و رفع نیازهای ترافیکی مناطق هشتگانه در ماه‌های پایانی سال و قبل از ایام عید نوروز در اولویت کاری سازمان ترافیک قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به رفع مشکلات فنی و خودرویی این سازمان و توجه معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری به این موضوع اظهار داشت: با تکمیل و به‌روزرسانی خودروهای فنی و تخصصی، نیازهای ترافیکی معابر هشتگانه در اولویت کاری این سازمان بوده و در حال اجراست.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: تجهیزات و نیروی متخصص خط‌کشی‌های طولی، طی جدول زمان‌بندی‌شده تا پایان سال در اختیار مناطق قرار دارند تا با رعایت زمان‌بندی و شناسایی نقاط موردنظر توسط مسئولان فنی مناطق، بتوانیم حداکثر نیازهای مناطق در این خصوص را تا قبل از پایان سال جاری به اتمام برسانیم.

وی در خصوص تأمین رنگ جهت اجرای مسیرهای ویژه تردد عابرین پیاده ابراز کرد: سردی هوا و متغیر بودن شرایط اقلیمی و امکان بارندگی تا پایان سال، شرایط مناسب و استانداردی جهت اجرای رنگ‌های ترافیکی برای مسیر عابر پیاده نبوده و به‌محض بهبود و ثبات در شرایط اقلیمی و جمع‌بندی نیازمندی مناطق در این خصوص، نسبت به اجرای آن همچون سال‌های گذشته اقدام خواهد شد.

شعبان‌زاده بیشترین نقاط جهت اجرای خط‌کشی را معابری دانست که در سال‌های گذشته خط‌کشی شده و دارای خطوط ترافیکی هستند ولی به دلیل تردد زیاد و کم‌رنگ شدن نیاز به تجدید خط‌کشی داشته که این موضوع با مساعد شدن وضعیت جوی و با جدیت بیشتر به مرحله‌ی اجرا خواهد رسید.

انتهای پیام/***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.jdeiw6dy0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما