تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : 4523
تقاطع غیرهمسطح "سلام" در ورودی قم از سمت جعفریه و بلوار حضرت معصومه(س) در ادامه افتتاح طرح‌های هفتگی شهرداری در طرح "قم در مسیر تحول" به بهره‌برداری رسید.
“قم در مسیر تحول”/تقاطع غیر همسطح “سلام” افتتاح شد/ رفع مشکلات ترافیکی ورودی قم از سمت جعفریه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پروژه تقاطع غیرهمسطح مهم و ترانزیتی “سلام” امروز طی مراسمی با حضور آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم، دکتر سقاییان نژاد شهردار قم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه سایر مسئولان شهری افتتاح شد.

این پروژه تأثیرگذار عمرانی از مردادماه ۹۸ آغاز و تیرماه ۱۴۰۰ توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در فضایی به مساحت ۸۰۰ مترمربع شامل احداث تابلیه، یک هزار و ۸۰۰ مترمربع دیوار سازی و همچنین ۳۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع خاکریز و خاک‌برداری اجراشده است.

برای اجرای این پروژه که در تقاطع بلوار حضرت معصومه(س) و کمربندی امام علی (ع) قرارگرفته، ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و از اهداف کلان آن می‌توان به روان‌سازی ترافیک در تقاطع بلوار حضرت معصومه(س) و کمربندی امام علی(ع)، اتصال و ایجاد دسترسی مناسب محورهای کمربندی امام علی(ع) و بلوار حضرت معصومه(س) با ایجاد رمپ و لوپ و بهسازی مناسب تقاطع اشاره کرد.

ویژگی‌های بارز این پروژه نیز ایجاد اتصال مناسب دو محور شریانی بلوار حضرت معصومه(س) و کمربندی امام علی(ع)، احداث تابلیه زیرگذر در مسیر اصلی کمربندی امام علی(ع) بدون قطع جریان ترافیکی در کمربندی و همچنین ایجاد فضای سبز مناسب در داخل رمپ و لوپ هاست.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.0djiw6dtmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما