تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب : 3135
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، احمد ترکمن در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به آخرین وضعیت احداث بلوار شهیدان برقعی، اظهار داشت: احداث این پروژه با تأکید شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر از سال گذشته به‌صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه ۱۲۷ ملک در مسیر احداث این پروژه قرار داشته است، ابراز کرد: در طول دو سال از مجموع این پلاک‌ها ۱۲۳ ملک تملک شده است که تنها چهار پلاک ملکی باقی‌مانده است که در حال پیگیری و تملک این املاک هستیم.

ترکمن خاطرنشان کرد: بسیاری از املاک تملک شده توسط شهرداری تخریب‌شده و به‌منظور رفاه حال مردم مسیرهای قبلی واقع در این محله اصلاً دستکاری و تغییر پیدا نکرده است و فقط املاک تملک شده تخریب‌شده است و مسیرهای دسترسی قبلی به‌منظور استفاده اهالی بدون کوچک‌ترین تغییر باقی‌مانده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با تأکید بر اینکه در جهت جلوگیری از مشکلات بعدی اعم از ریزش، فرونشست، ترک خوردن آسفالت نهایی، تخریب جداول و … شهرداری منطقه در نظر دارد با زیرسازی استاندارد و بسیار قوی مسیر جدید بلوار را به انجام برساند، افزود: املاک تملک شده به همین منظور از سطح قبلی بیشتر برداشت‌شده تا با اجرای استاندارد زیرسازی (BASE و SUB BASE) پس از تحویل، یک بلوار استاندارد و عالی در دسترس شهروندان قرار گیرد.

ترکمن با درخواست از شهروندان و اهالی محل برای همراهی در اجرای این پروژه، یادآور شد: متأسفانه چهار پلاک باقی‌مانده همکاری لازم را با شهرداری ندارند که امیدواریم بتوانیم این املاک را تملک و کل پروژه را تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.s0s2yt0fka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما