تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 3076
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، همایون یزدان پناه در گفت و گو با شهرنیوز، با اشاره به ضرورت های اجرا هوشمندسازی هماهنگ با فرهنگ شهر قم اظهار داشت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یک سازمان فنی است که اجرای برنامه فنی را به عهده دارد و به همین دلیل برای مدیریت کلان مباحث هوشمندسازی در شهر قم، که عمدتا بر مبنای معماری مطلوب شهر هوشمند و مباحث مدیریتی، فرهنگی و اجتماعی متمرکز است، ستاد شهر هوشمند تشکیل شده است.

رئیس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم با تأکید بر اهمیت ارائه مدل مطلوب شهر هوشمند، تصریح کرد: نقشه راه تعیین‌شده است و مشخص است که چه مسیری را باید طی کنیم و مسیر اجرای کار چند بعدی است و فرهنگ هوشمند طیف وسیعی از فعالیت‌ها را شامل می‌شود.

یزدان پناه با تاکید بر ضرورت تشکیل شورای راهبری شهر هوشمند افزود: در همین راستا در حال انجام مقدمات یک کار مشترک با اداره آبفا استان قم هستیم و امیدواریم که مشابه با ادارات گاز و برق نیز برای تبادل داده‌ها اقداماتی انجام دهیم.

وی از حضور شهرداری قم در در کنفرانس وبیناری بین المللی شهرهای هوشمند ۲۰۲۰ در بخارست خبر داد و گفت: در این کنفرانس که با حضور شخصیت‌های مختلف علمی و دانشگاهی و سیاسی از کشورهای مختلف جهان برگزار شد، شهر قم نیز معرفی شد.

رئیس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم افزود: در این کنفرانس بنده به عنوان یکی از سخنرانان کلیدی در افتتاحیه ضمن معرفی اجمالی قم به لحاظ شهری بین المللی و یکی از کلان شهرهای مهم و مقدس ایران، به ارائه نقشه راه شهر در مسیر هوشمندسازی پرداختم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.qnxt23nv-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما