تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : 2734
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: یکی از دغدغه‌های شهرداری قم در کنار توسعه شهر ارتقاء فرهنگ و معرفی شهدا بوده و در سند 1414 به تحقق اهداف فرهنگی تأکید فراوان شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  سید محمد موسوی منش در آیین رونمایی از ۱۲ یادمان شهدا با تأکید بر تحقق اهداف فرهنگی و هنری سند ۱۴۱۴ شهرداری قم، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های شهرداری قم در کنار توسعه شهر، ارتقاء فرهنگ و معرفی شهدا بوده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم تشکیل نخستین سمپوزیوم فرهنگی شهر قم را با ریاست دکتر سقاییان نژاد شهردار قم تشریح کرد و افزود: این سمپوزیوم باهدف معرفی شهدا تشکیل‌شده و کمیته‌هایی متشکل از هنرمندان تراز اول کشور و اعضای کنگره ملی ۶ هزار شهید قم ذیل آن شکل گرفت.

موسوی منش آغاز ساخت یادمان ۱۲ شهید استان قم را یکی از برنامه‌های شهرداری قم عنوان کرد و گفت: برای ساخت این یادمان آثار هنرمندان زیادی بررسی‌شده و با توجه به آثار ارسالی ۱۲ هنرمند ملی انتخاب شد.

وی نحو اجرای ساخت یادمان شهدا را موردتوجه قرارداد و یادآور شد: شیوع ویروس کرونا در کشور تغییرات زیادی در نحوه برگزاری این مراسم داشته و قرار بود یادمان‌ها در شهر قم ساخته شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: متأسفانه با شیوع ویروس کرونا هنرمندان در کارگاه‌های خودکار را آغاز کرده و در این مراسم با حضور خانواده شهدا و مدیران شهری به‌صورت کامل از آن‌ها رونمایی می‌شود.

موسوی منش در پایان بیان کرد: برگزاری کنگره ملی ۶ هزار شهید استان قم نیز برنامه‌ای است که به‌زودی برگزارشده و نقش مؤثری در معرفی شهدا به نسل جوان خواهد داشت.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.xnit23nqkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما