تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : 2312
استاندارقم با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی‌هایی که توسط شرکت شهرهای صنعتی کشور انجام‌شده استان قم از استان‌های موفق درزمینهٔ احیای واحدهای تولیدی بوده گفت: 45 واحد تولیدی را توانستیم از حالت نیمه فعال و راکد به فعالیت کامل برسانیم.
قم یکی از استان های موفق درزمینهٔ احیای واحدهای تولیدی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، بهرام سرمست استاندار در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ارزیابی هایی که جدیداً توسط شرکت شهرهای صنعتی کشور انجام شده استان قم از استان های موفق در این زمینه بوده براساس هدف گذاری هایی برای احیا و ۳۵ واحد تولیدی  برنامه داشتیم ام از برنامه جلوتر هستیم و رتبه اول را در حضور کسب کردیم و 45 واحد تولیدی را توانستیم از حالت نیمه فعال و راکد به فعالیت کامل برسانیم.

استاندار قم خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که به صورت میدانی اولاً خدا قوت به فعالین تولیدی را داشته باشیم و همین‌طور واحدهایی که قابلیت تبدیل شدن به برند را تشویق به این کار کنیم.

سرمست افزود: امروز از چهار واحد تولیدی بازدید داشتیم یکی از واحدها در زمینه تولید الیاف و ۳ واحد دیگر در تولید قطعات خودرو فعال هستند قطعات تولیدی در این واحد تولیدی به صورت انحصاری در کشور است که قابلیت تبدیل شدن به شرکت های دانش بنیان را نیز دارد .

وی تصریح کرد : البته این واحدهای تولیدی مشکلاتی را نیز در زمینه تأمین نقدینگی بازاریابی و فروش محصولات خود نیز دارند و همین‌طور از نظر مسائل کارگری بیمه و مالیات نیز مشکلاتی وجود داشت که امید است سازمانهای ذی ربط در این زمینه همراهی داشته باشند و نسبت به حل مشکلات این واحدهای تولیدی اقدام کنند.

استاندار قم عنوان کرد : دنیای آینده دنیای اقتصاد دانش بنیان است که این مسئله هم رویکرد جهانی است و هم رویکرد ملی معاونت علمی ریاست جمهوری هم تسهیلات خاصی برای شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته است وقتی یک شرکت تبدیل به شرکت دانش بنیان می‌شود خود به خود از این تسهیلات بهره‌مند می‌شود .

وی تأکید کرد: ضمن این که اگر در این شرکت ها در تولید خلاقیت و نوآوری به وجود آید می‌توانند رقابت‌پذیری با دیگر شرکت ها داشته باشند.


انتهای پیام/

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.ve8fuqet8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما