تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب : 1831
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سرانه اختصاص یافته برای مدارس کم است و این مساله موجب فشار آوردن مدیران مدارس به اولیای دانش آموزان برای دریافت کمک شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، احمد امیرآبادی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به بودجه سال 98 اظهار کرد: مجلس کارهای بزرگی برای آموزش و پرورش و فرهنگیان در بودجه سال آینده انجام داد.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم قم همیشه پشتیبان وزارت آموزش و پرورش بودند و انتظار داریم که این وزارتخانه توجه ویژه ای به استان قم داشته باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: سرانه اختصاص یافته برای مدارس کم است و این مساله موجب فشار آوردن مدیران مدارس به اولیای دانش آموزان برای دریافت کمک شده است.

امیرآبادی هزینه برای آموزش و پرورش را سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: به هر میزان که به آموزش و پرورش اعتبار تخصیص پیدا کند، در آینده شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی به آموزش و پرورش اجازه دادیم که ساختمان‌های خود را در مناطق گران قیمت بفروشد و درآمد حاصله را سرمایه گذاری کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیمه تکمیلی ایثارگران به یک مشکل در آموزش و پرورش تبدیل شده است و این وزارتخانه توان تخصیص اعتبار برای این بیمه را ندارد.

https://qomefori.ir/vdce.x8zbjh8vz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما