کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت روز شهردار

25 اسفند 1401 ساعت 23:40

مدبر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پیامی فرارسیدن رسیدن ۲۵ اسفند ماه روز شهردار را به دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم تبریک گفت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در پیام تبریک عموزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد آمده است:
 شهر مقدس قم، که به زیور دین و عرفان و معنا آراسته بوده و هست، که آشیانه آل محمد(ص) و مامن شیعیان ِ امیرالمومنین(ع) بوده هست، که پایگاه و خاستگاه اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است. 
امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای ِ جهان اسلام نیازمند توجه و برنامه‌ریزی در همه حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و ... است؛ که این مسیر روشن از ابتدایی‌ترین روزهای پس از انقلاب آغاز و اکنون سکان این امر خطیر در حوزه شهری بر عهده شما برادر مومن، دلسوز، مدبر، آگاه و روزآمد است و این بدون شک از نیک‌بختی‌های مردم شریف قم است که شهرداری متواضع، مردمی، کوشا و جهادگرچون شما را دارند.
پیشرفت‌های متعدد، متفاوت و متوازن ِ شهر مقدس قم در همه عرصه‌های شهری، عمرانی، زیباسازی و حتا مسائل و مبانی فرهنگی با نگاه ِ نافذ مدیران قدرتمند در شهرداری رُخ داده و اخلاص عمل و حسن ِ تدابیر شما و همکاران دلسوزتان بوده که الحق والانصاف امروز قم را در مسیر توسعه، ترقی و رشد قرار داده؛ بی‌شک این همه، در توشه اعمال حسنه تک‌تک نیروهای خدوم در شهرداری قم محفوظ و ماجور خواهد بود و ما نیز قدردان ِ همت بلند و والای شما هستیم و خواهیم بود. جناب شهردار بدینوسیله ضمن تقدیر و تجلیل از سال‌‌ها تدبیر و تلاش شبانه‌روزی شما، "روز شهردار" را به شما تبریک و تهنیت گفته، آرزومند توفیقات روزافزون جنابعالی و همکاران ارجمندتان هستم. 

انتهای خبر/


کد مطلب: 11377

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/11377/پیام-تبریک-مدیر-کل-فرهنگ-ارشاد-اسلامی-استان-مناسبت-روز-شهردار

قم فوری
  https://www.qomefori.ir