تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : 11377
مدبر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پیامی فرارسیدن رسیدن ۲۵ اسفند ماه روز شهردار را به دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم تبریک گفت.
پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت روز شهردار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در پیام تبریک عموزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد آمده است:
 شهر مقدس قم، که به زیور دین و عرفان و معنا آراسته بوده و هست، که آشیانه آل محمد(ص) و مامن شیعیان ِ امیرالمومنین(ع) بوده هست، که پایگاه و خاستگاه اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است. 
امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای ِ جهان اسلام نیازمند توجه و برنامه‌ریزی در همه حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و ... است؛ که این مسیر روشن از ابتدایی‌ترین روزهای پس از انقلاب آغاز و اکنون سکان این امر خطیر در حوزه شهری بر عهده شما برادر مومن، دلسوز، مدبر، آگاه و روزآمد است و این بدون شک از نیک‌بختی‌های مردم شریف قم است که شهرداری متواضع، مردمی، کوشا و جهادگرچون شما را دارند.
پیشرفت‌های متعدد، متفاوت و متوازن ِ شهر مقدس قم در همه عرصه‌های شهری، عمرانی، زیباسازی و حتا مسائل و مبانی فرهنگی با نگاه ِ نافذ مدیران قدرتمند در شهرداری رُخ داده و اخلاص عمل و حسن ِ تدابیر شما و همکاران دلسوزتان بوده که الحق والانصاف امروز قم را در مسیر توسعه، ترقی و رشد قرار داده؛ بی‌شک این همه، در توشه اعمال حسنه تک‌تک نیروهای خدوم در شهرداری قم محفوظ و ماجور خواهد بود و ما نیز قدردان ِ همت بلند و والای شما هستیم و خواهیم بود. جناب شهردار بدینوسیله ضمن تقدیر و تجلیل از سال‌‌ها تدبیر و تلاش شبانه‌روزی شما، "روز شهردار" را به شما تبریک و تهنیت گفته، آرزومند توفیقات روزافزون جنابعالی و همکاران ارجمندتان هستم. 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciypaz.t1azy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما