تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : 6735
معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به روند احداث بوستان بزرگ 1000 هکتاری قم از درختکاری 70 درصدی در این عرصه جنگلی و شاخص شهر قم خبر داد.
۷۰ درصد بوستان ۱۰۰۰ هکتاری قم درختکاری شده است/خبرهای خوب فضای سبز در راه است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس ذاکریان در جلسه شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم که با حضور دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: حدود ۱۴ میلیارد تومان هزینه جاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز در سال جاری بوده است.

وی با بیان اینکه سازمان‌های وابسته، بازوهای تخصصی و توانمند شهرداری قم هستند اضافه کرد: یک طرح و پیشنهادی در شهرداری مطرح است که با پرداخت کامل بودجه حق نظارت بر سازمان پارک‌ها و فضای سبز، تمام این اعتبار صرف خرید گل و گیاهان جدید شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به‌ضرورت فضاسازی و افزایش سرانه‌های سبز شهری تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ ، رقمی بالغ‌بر ۱۴ میلیارد تومان برای خرید گل و گیاه پیش‌بینی‌شده است.

ذاکریان با اشاره به برخی پروژه‌های شاخص فضای سبز تصریح کرد: ۷۰ درصد از بوستان ۱۰۰۰ هکتاری قم درختکاری شده است؛ همچنین شهربازی فدک، فاز دوم بوستان خضر نبی(ع)، فاز دوم بوستان مرجعیت، پل معلق بوستان کوثر، پینت‌بال و بازی‌های هیجانی بوستان علوی، مجموعه بازی‌های آبی و غواصی بوستان جوان و پارک دوچرخه و پارکینگ بوستان جوان به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.***/ش

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.1qea2bqmpla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما