تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : 6721
سرپرست منطقه پنج شهرداری قم گفت: صدور مجوز و جانمایی ایستگاه‌های صلواتی باید در محور هفت کیلومتری پیامبر اعظم(ص)، اطراف مسجد مقدس جمکران، میدان ظهور و خیابان انتظار صورت گیرد تا با ازدحام جمعیت و اختلال در عبور و مرور مواجه نشویم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری زین‌العابدین قراچورلو در دومین جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ایام نیمه شعبان در اطراف مسجد مقدس جمکران، عدم توزیع مناسب برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح منطقه جمکران است، اظهار داشت: صدور مجوز و جانمایی ایستگاه‌های صلواتی باید در محور هفت کیلومتری پیامبر اعظم(ص)، اطراف مسجد مقدس جمکران، میدان ظهور و خیابان انتظار صورت گیرد تا با ازدحام جمعیت و اختلال در عبور و مرور مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه سرویس‌های بهداشتی پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها نیاز به بازسازی و تعمیر دارند، ابراز کرد: این موضوع می‌بایست توسط مناطق پیگیری و حداکثر تا سه هفته آینده راه‌اندازی شوند.

سرپرست منطقه پنج شهرداری قم ادامه داد: به پیمانکارانی که در بلوار پیامبر اعظم(ص) در حال کار هستند اخطار دادیم تا بخش‌های عمرانی و فنس‌هایی که در بلوار کشیدند را عقب‌تر برده و با توجه به پیاده‌روی زائران در روز نیمه شعبان از این محور، محوطه‌های خود را ایمن‌سازی کنند.

قراچورلو خاطرنشان کرد: پیش‌بینی وضع هوا حاکی از برودت و احتمالاً بارندگی در آن ایام است که می‌طلبد آمادگی‌های لازم صورت گرفته و موارد ایمنی نیز لحاظ شود. ***/ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.in-t23nqzftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما