تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : 6356
احمد امیرآبادی نماینده‌ای در تراز انقلاب
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  احمد امیرآبادی فراهانی را می‌توان یکی از نمایندگان موفق مجلس شورای اسلامی در یک دهه اخیر نامید، نماینده‌ای که سال 90 توانست به‌عنوان نفر سوم از حوزه انتخابیه قم وارد بهارستان شود و تاکنون در سه دوره توانسته رأی اعتماد مردم قم را برای حضور در پارلمان بگیرد.

امیرآبادی که ابتدا وارد شورای اسلامی شهر قم شود جزء مدیرانی بود که در جهت کاستن فاصله مدیران و مردم وارد عمل شد و به‌خوبی این مهم را در استان قم نهادینه کرد.

حضور در بین مردم و پاسخگویی به مشکلات آن‌ها و تعطیل نشدن دفاتر و دیدارهای مردمی در طی یک دهه اخیر، وی را در زمره محبوب‌ترین مدیران مردمی در استان قم قرار داده است.

در واقع می‌توان گفت اقداماتی که در سال‌های اخیر توسط برخی از نمایندگان مجلس و حتی مدیران آن هم در حد بسیار پایین‌تری صورت می‌گیرد مرهون تجربیات و رضایتمندی است که مردم از اقدامات احمد امیرآبادی در طی سال‌های اخیر داشته‌اند.

 حال بماند که بسیاری از مشکلات استان در طی این سال‌ها با پیگیری‌های وی حل‌وفصل شده است.

هدف نگارنده تعریف و تمجید صرف از وی نیست به‌هرحال هر مسئولی در هر جایگاهی دارای نقاط ضعف و قوت است اما دیدن نیمه خالی لیوان و بیان صحبت‌های غیرصادقانه و نادرست در حق فردی که این‌گونه در جهت رفع مشکلات مردم قدم برداشته به‌دوراز انصاف است.

به‌هرحال هر فردی خصوصاً در کشور ما، زمانی که به یک جایگاهی می‌رسد و از قضا خوب هم‌کار می‌کند در معرض برخی حسادت‌ها و غرض‌ورزی‌ها قرار می‌گیرد اما این که افرادی که در جایگاه مدیران و مسئولان ارشد استان قرار دارند نباید در پازل بازی افراد تنگ نظر بیفتند و حتی بر حکم رئیس یک قوه تردید ایجاد کنند.

به‌هرحال مردم خود بهترین قاضی هستند و در نهایت آن‌ها هستند که همواره با نظر و رای خود پیام رضایت و یا عدم رضایت خودشان را به‌صورت علنی و شفاف می‌دهند.

عباسعلی محمدی فعال رسانه

انتهای پیام/
  https://qomefori.ir/vdcb.sb0urhbf0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما