تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : 6259
مدیركل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: مانور زمستانه با حضور سازمان‌های تابعه مانند آتش‌نشانی و پسماند تا پایان آذرماه اجراشده و دستگاه‌هایی مانند پلیس راهور، مدیریت بحران و استانداری نیز با شهرداری همکاری خواهند داشت.
مانور زمستانه شهرداری قم برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید محسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، از اجرای مانور زمستانه خبر داد و اظهار داشت: مانور زمستانه امسال تا پایان آذرماه با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط در سطح شهر برگزار می‌شود.

وی نحو اجرای مانور زمستانه را موردتوجه قرارداد و افزود: مانور زمستانه با حضور سازمان‌های تابع مانند آتش‌نشانی و پسماند اجراشده و دستگاه‌هایی مانند پلیس راهور و مدیریت بحران و استانداری نیز با شهرداری همکاری خواهند داشت.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم سپس آمادگی همه مناطق هشتگانه برای آغاز فصل سرما را موردتوجه قرارداد و گفت: مناطق هشتگانه آمادگی لازم در فصل سرما را داشته و ماشین‌آلات موردنیاز در سطح شهر و مناطق مستقرشده‌اند.

وی همچنین از استقرار مخازن شن و نمک در سطح شهر خبر داد و بیان کرد: تا آخر آذرماه در تمام سطوح شیب‌دار، زیرگذرها و روگذرها مخازن شن و نمک گذاشته‌شده و شهرداری برای مقابله با حوادث و اتفاقات آمادگی لازم را دارد.***/ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.k092yt0xna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما