تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : 6251
سرپرست منطقه پنج شهرداری قم با بیان اینکه به علت وسعت و عدم تعیین تکلیف زمین‌های خالی در سطح منطقه، در برخی نقاط شاید نگرانی‌هایی در زمینه نظافت شهری وجود داشته باشد، گفت: به‌طورکلی وضعیت نظافت در منطقه مطلوب است.
وسعت و زمین‌های خالی مشکل نظافت شهری منطقه ۵ قم/رهاسازی فاضلاب در جوی‌ها سلامت مردم را تهدید می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری زین‌العابدین قراچورلو با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای نظافت منطقه پنج شهری قم اظهار داشت: به‌طورکلی وضعیت نظافت در منطقه مطلوب است ولی برخی از مشکلات پیرامون نظافت منطقه نیز به وجود زمین‌های خالی متعدد برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه به علت وسعت و عدم تعیین تکلیف زمین‌های خالی در سطح منطقه، در برخی نقاط شاید نگرانی‌هایی در زمینه نظافت شهری وجود داشته باشد، ابراز کرد: این موضوعات سبب افزایش جانوران و حیوانات موذی شده است.

سرپرست منطقه پنج شهرداری قم با تأکید بر اینکه در بحث فاضلاب نیز به شستشوی نهرها و لایروبی می‌پردازیم عنوان کرد: با مشخص شدن پیمانکار جدید خدمات شهری و با به‌کارگیری تجهیزات بیشتر، نظافت منطقه به شایستگی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مورد فاضلاب و آب‌های روان از شهروندان تقاضا داریم، فاضلاب منازل را به جوی‌ها هدایت نکنند، چراکه در این جوی‌ها امکان جابه‌جایی فاضلاب وجود نداشته و فقط برای جمع‌آوری آب‌های سطحی شوارع است.

قراچورلو با اشاره به اینکه متأسفانه این آب‌ها باعث از بین رفتن آسفالت و ایجاد مشکلات بهداشتی شده است، تصریح کرد: رهاسازی فاضلاب در جوی‌ها در کنار ایجاد مشکلات بهداشتی، سبب تهدید زندگی مردم می‌شود که شهروندان باید به شبکه آب و فاضلاب و یا به چاه‌های داخل منزل وصل شوند و از رهاسازی آب‌های فاضلاب به جوی‌ها بپرهیزند.***/ز

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.tdviw6d0ygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما