تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : 5916
شهردار قم در پیامی انتصاب محمدتقی شاهچراغی به عنوان استاندار قم را به ایشان تبریک گفت.
پیام تبریک دکتر سقائیان‌نژاد به استاندار جدید قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  دکتر سید مرتضی سقائیان‎نژاد در پیامی انتصاب محمدتقی شاهچراغی به عنوان استاندار قم را به ایشان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

خدمت در هر جایگاه و مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی است و افتخاری برای خدمتگزاری به مردم شریف این مرزوبوم و دستیابی به آن ثمره‌ای است از تلاش، کوشش و جهاد در مسیر کسب رضای حق‌تعالی.

برادر ارجمند، جناب آقای شاهچراغی، صمیمانه انتصاب حضرت‌عالی به‌عنوان استاندار قم در دولت سیزدهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و در این مسئولیت نیز همچون سوابق ارزشمند و اثرگذار جنابعالی آرزوی توفیق و موفقیت دارم.

بدون شک حضور مغتنم فردی آگاه به وضعیت و شرایط ویژه استان قم و مدیری مدبر، کاردان و ولایتمدار در رأس مجموعه مدیریت استان قم، می‌تواند نقشی بنیادین را در رشد و تعالی استان قم و به‌ویژه شهر مقدس قم داشته باشد که به یُمن حضور جنابعالی در این مسئولیت ان‌شاءالله شاهد آن خواهیم بود.

ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری و تعامل بیشتر و سازنده‌تر از سوی شهرداری قم با مجموعه مدیریت استان، امیدواریم با حضور جنابعالی و در ظل توجهات بقیه‌الله اعظم (عج) و در سایه‌سار مبارک حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) شاهد باز شدن گره‌های مشکلات استان و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم شریف و ولایتمدار استان قم باشیم.

ضمناً بر خود لازم می‌دانم از خدمات، تلاش‌ها و همراهی‌های برادر گران‌قدر جناب آقای دکتر سرمست صمیمانه قدردانی داشته باشم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.sqpa2bqoela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما