کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تبریک دکتر سقائیان‌نژاد به استاندار جدید قم

12 آبان 1400 ساعت 21:14

شهردار قم در پیامی انتصاب محمدتقی شاهچراغی به عنوان استاندار قم را به ایشان تبریک گفت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  دکتر سید مرتضی سقائیان‎نژاد در پیامی انتصاب محمدتقی شاهچراغی به عنوان استاندار قم را به ایشان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

خدمت در هر جایگاه و مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی است و افتخاری برای خدمتگزاری به مردم شریف این مرزوبوم و دستیابی به آن ثمره‌ای است از تلاش، کوشش و جهاد در مسیر کسب رضای حق‌تعالی.

برادر ارجمند، جناب آقای شاهچراغی، صمیمانه انتصاب حضرت‌عالی به‌عنوان استاندار قم در دولت سیزدهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و در این مسئولیت نیز همچون سوابق ارزشمند و اثرگذار جنابعالی آرزوی توفیق و موفقیت دارم.

بدون شک حضور مغتنم فردی آگاه به وضعیت و شرایط ویژه استان قم و مدیری مدبر، کاردان و ولایتمدار در رأس مجموعه مدیریت استان قم، می‌تواند نقشی بنیادین را در رشد و تعالی استان قم و به‌ویژه شهر مقدس قم داشته باشد که به یُمن حضور جنابعالی در این مسئولیت ان‌شاءالله شاهد آن خواهیم بود.

ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری و تعامل بیشتر و سازنده‌تر از سوی شهرداری قم با مجموعه مدیریت استان، امیدواریم با حضور جنابعالی و در ظل توجهات بقیه‌الله اعظم (عج) و در سایه‌سار مبارک حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) شاهد باز شدن گره‌های مشکلات استان و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم شریف و ولایتمدار استان قم باشیم.

ضمناً بر خود لازم می‌دانم از خدمات، تلاش‌ها و همراهی‌های برادر گران‌قدر جناب آقای دکتر سرمست صمیمانه قدردانی داشته باشم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 5916

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/5916/پیام-تبریک-دکتر-سقائیان-نژاد-استاندار-جدید-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir