تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 5852
آیین رونمایی از سه اثر فرهنگی «شهر نور 2»، « سی‌سالگی » و « قصه‌های شهروند خوب » که به همت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم به مناسبت « روز قم» تولید و منتشرشده برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم در ادامه ویژه‌برنامه‌های « روز قم»، آیین رونمایی از سه اثر تازه تولیدشده به همت این سازمان را برگزار می‌کند.

بنابراین گزارش رونمایی از مجموعه تصویری «شهر نور ۲ » که در ۵۰ قسمت به معرفی کوتاهی از آثار و ابنیه تاریخی، مذهبی، فرهنگی، سیاحتی و برخی پروژه‌های عمرانی شهر مقدس قم می‌پردازد نخستین مراسمی است که امروز دوشنبه ۱۰ آبان ماه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم انجام پذیرفت.

آیین رونمایی از کتاب « سی‌سالگی » دومین برنامه‌ای است که ساعت ۱۶ امروز دوشنبه با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر سقائیان نژاد شهردار قم در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد.

این کتاب روایت همسر شهید یدالله صادقی از زندگی این شهید والامقام است که به مناسبت « روز قم » رونمایی خواهد شد.

سومین کتابی که به همت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم منتشرشده در حوزه کودک و با عنوان « قصه‌های شهروند خوب » است. این کتاب حاوی داستان‌هایی با موضوع اخلاق و فرهنگ شهروندی برای کودکان است که توسط جمعی از نویسندگان انجمن ادبی پیرنگ نگاشته شده است.

آیین رونمایی از این کتاب نیز روز دوشنبه ساعت ۱۸ در دنیای کتاب واقع در خیابان صفائیه قم با حضور جمعی از مسئولین و نویسندگان و همشهریان قمی برگزار خواهد شد.***/ع

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.sbsurhbw5iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما