تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : 5668
معاون حمل‌ونقل و ترافيك شهرداری قم با اشاره به برگزاری مانور فرهنگی و آموزشی سازمان حمل‌ونقل و ترافیك، خواستار تقويت اين برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر شد.
برنامه‌های فرهنگی و آموزشی سازمان ترافیک شهرداری قم تقویت شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، مسعود طبیبی در حاشیه برگزاری مانور فرهنگی آموزشی اصلاح رفتار ترافیکی که با مشارکت پلیس راهور، آموزش و پرورش و تعدادی از دانش آموزان برگزار شد، ‌با اشاره به اهمیت برگزاری این اقدامات فرهنگی، خواستار تقویت این‌گونه برنامه‌ها شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: برنامه‌های آموزشی مربوط به قوانین ترافیکی، باعث اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان خواهد شد.

به گفته وی، نگاه تخصصی و استفاده از راه‌کارهای عملیاتی و علمی در کنار بهره‌برداری از دستاوردهای روز  دنیا در رفع مشکلات ترافیکی اهمیت ویژه‌ای دارد که در این زمینه اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی حائز اهمیت بوده و باید این طرح‌ها آسیب‌شناسی و مستمر باشد.

طبیبی در حاشیه برگزاری این مانور ضمن بازدید میدانی از وضعیت ترافیکی خیابان حضرت امام خمینی (ره)، میدان سعیدی و معابر اطراف با شهروندان و کسبه در خصوص مشکلات و مسائل آن‌ها گفتگو کرد.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.39nrak937pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما