تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب : 5073
قم- دبیر قرارگاه دانشجویی اربعین با اشاره به ثبت نام بیش از ۵۰۰ داوطلب دانشجوی قمی برای خادمی اربعین گفت: از بین داوطلبین ۲۰۰ برادر و ۲۰۰ خواهر دانشجو برای خادمی اربعین اعزام می شوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا لرستانی گفت: امسال تعداد دانشجویان ثبت‌نام کننده برای خادمی در ایام اربعین به بیش از ۵۰۰ نفر داوطلب رسیده که به‌زودی مرحله مصاحبه آنان را آغاز خواهیم کرد. مهلت ثبت‌نام به‌پایان رسیده است و در تلاش هستیم برای انتخاب داوطلبین تمام سعی خود را داشته باشیم تا در این مسیر حق کسی ضایع نشوند و این کار فقط با توکل به خدا و توسل به خود اباعبدالله میسر خواهد شد.

دبیر قرارگاه دانشجویی اربعین افزود: یکی از شروط اصلی ما برای اعزام خادمین اربعین رعایت دستورات ستاد ملی کرونا و تزریق دوز دوم واکسن به دانشجویان داوطلب خادمی است. برای ما هیچ‌چیز مهم‌تر از سلامتی خود دانشجویان و جامعه نیست که قطعاً دانشجویان ما بدانند اعزام آنان ارتباط مستقیمی با وضیعت شیوع کرونا در ایام اعزامشان خواهد داشت.

وی ادامه داد: داوطلبین خادمی در روزهای آینده منتظر فراخوان برای ادامه مراحل ثبت‌نام باشند که از این تعداد ثبت‌نام کننده قصد داریم به تفکیک ۲۰۰ نفر برادر و ۲۰۰ نفر خواهر برای خادمی در موکب بین‌راهی مسیر پیاده‌روی اربعین اعزام کنیم. دانشجویانی که تاکنون موفق به دریافت دوز اول واکسن کرونا نشده‌اند سعی کنند در این روزها حتماً تزریق دوز اول خود را انجام داده دهند تا برای قبل اعزامشان برگه واکسینه شدن را به همراه داشته باشند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.u9nrak9zwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما