تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : 3545
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از برگزاری مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در تونل غدیر خبر داد و گفت: این مانور باهدف اطفاء حریق امشب ساعت 1 بامداد برگزارشده و تمام ورودی‌های تونل تا اذان صبح مسدود خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، علی‌اکبر رحیمی با تأکید بر آمادگی شهر و مدیران شهری در زمان بحران، اظهار داشت: مانورهای مختلف باهدف افزایش ضریب ایمنی شهر و آمادگی مسئولان به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و مستمر برگزار می‌شود.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از اجرای مانوری در تونل غدیر خبر داد و افزود: این مانور باهدف آمادگی برای اطفاء حریق امشب ساعت ۱ بامداد برگزارشده و تمام ورودی‌های تونل مسدود خواهد شد.

رحیمی ادامه داد: در طول مانور تنها نیروهای مدیریت بحران و آتش‌نشانی حضورداشته و به بررسی رفتار حریق در داخل تونل هنگام تصادف و حبس افراد می‌پردازند.

وی یکی از مشکلات تونل غدیر را نداشتن تهویه اضطراری اعلام و بیان کرد: با توجه به مشکل این تونل با برگزاری این مانور رفتار حریق و دود در تونل غدیر دیده‌شده و ممکن است عملیات چندین ساعت ادامه داشته باشد.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از بسته بودن طول غدیر تا اذان صبح نیز خبر داد و تأکید کرد: هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور انجام‌شده و مجوزهای لازم از اداره کل امنیت انتظامی استانداری قم گرفته و از طریق بنر اطلاع‌رسانی لازم نیز به شهروندان شده است.

رحیمی تصریح کرد: همچنین هماهنگی‌های لازم با شهرداری مناطق یک و هفت نیز انجام‌شده و به‌طورکلی عملیات اطفاء حریق، بررسی رفتار حریق و پشتیبانی عملیات از طریق ستاد بحران مناطق یک و هفت انجام می‌شود.



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.5apct1awwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما