تاریخ انتشار :شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : 3526
سرپرست منطقه شش شهرداری قم گفت: طرح عمرانی ساخت رمپ و لوپ تقاطع بلوار امام علی(ع) ورودی قم از جاده جعفریه تا پایان سال 99 افتتاح می‌شود.
افتتاح پروژه رمپ و لوپ تقاطع بلوار امام علی(ع) تا پایان سال /پیش‌بینی ۸۵ میلیارد تومان بودجه عمرانی در سال ۱۴۰۰
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آخرین وضعیت احداث رمپ و لوپ تقاطع بلوار امام علی(ع)، اظهار داشت: این طرح عمرانی در حال حاضر با جدیت تمام و پیشرفت حدود ۸۰ درصد در حال انجام است که با پیش‌بینی صورت گرفته تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

سرپرست منطقه شش شهرداری قم ابراز کرد: از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح، برطرف کردن مشکل ترافیکی شهر قم از سمت ورودی جعفریه است.

حسینی با بیان اینکه با بهره‌برداری از طرح عمرانی ساخت رمپ و لوپ تقاطع بلوار امام علی(ع)، مشکلات سیما و منظر شهری در این مسیر نیز برطرف و یک ساماندهی مناسب انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر بسیاری از نقاط مورد بهره‌برداری در این مسیر شامل دوربرگردان‌ها و بریدگی‌ها غیراستاندارد بوده که با افتتاح و اجرای این طرح استانداردسازی مناسب انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در سال ۹۹ حدود ۶۷ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرداری منطقه شش قم در دست اجرا بود که بخش زیادی از این طرح‌ها به سرانجام رسید.

سرپرست منطقه شش شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۰ نیز اعتبار حدود ۸۵ میلیارد تومانی عمرانی در بودجه پیش‌بینی‌شده که بخش مهمی از آن شامل زیرسازی، جدول‌گذاری، آسفالت، توسعه فضای سبز و تملک است.*



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.inxt23nm-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما