کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح پروژه رمپ و لوپ تقاطع بلوار امام علی(ع) تا پایان سال /پیش‌بینی ۸۵ میلیارد تومان بودجه عمرانی در سال ۱۴۰۰

2 اسفند 1399 ساعت 21:39

سرپرست منطقه شش شهرداری قم گفت: طرح عمرانی ساخت رمپ و لوپ تقاطع بلوار امام علی(ع) ورودی قم از جاده جعفریه تا پایان سال 99 افتتاح می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آخرین وضعیت احداث رمپ و لوپ تقاطع بلوار امام علی(ع)، اظهار داشت: این طرح عمرانی در حال حاضر با جدیت تمام و پیشرفت حدود ۸۰ درصد در حال انجام است که با پیش‌بینی صورت گرفته تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

سرپرست منطقه شش شهرداری قم ابراز کرد: از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح، برطرف کردن مشکل ترافیکی شهر قم از سمت ورودی جعفریه است.

حسینی با بیان اینکه با بهره‌برداری از طرح عمرانی ساخت رمپ و لوپ تقاطع بلوار امام علی(ع)، مشکلات سیما و منظر شهری در این مسیر نیز برطرف و یک ساماندهی مناسب انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر بسیاری از نقاط مورد بهره‌برداری در این مسیر شامل دوربرگردان‌ها و بریدگی‌ها غیراستاندارد بوده که با افتتاح و اجرای این طرح استانداردسازی مناسب انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در سال ۹۹ حدود ۶۷ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرداری منطقه شش قم در دست اجرا بود که بخش زیادی از این طرح‌ها به سرانجام رسید.

سرپرست منطقه شش شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۰ نیز اعتبار حدود ۸۵ میلیارد تومانی عمرانی در بودجه پیش‌بینی‌شده که بخش مهمی از آن شامل زیرسازی، جدول‌گذاری، آسفالت، توسعه فضای سبز و تملک است.*



 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 3526

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/3526/افتتاح-پروژه-رمپ-لوپ-تقاطع-بلوار-امام-علی-ع-پایان-سال-پیش-بینی-۸۵-میلیارد-تومان-بودجه-عمرانی-۱۴۰۰

قم فوری
  https://www.qomefori.ir