تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب : 3115
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهدی کلانترزاده در گفت و گو با شهرنیوز، با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و تقارن آن با دهه بصیرت، اظهار داشت: به این مناسبت برنامه‌های تبلیغی و ترویجی با هماهنگی شورای تبلیغات انقلاب اسلامی در سراسر کشور و به صورت ملی پیش‌بینی شده است که با توجه به محوریت و مرکزیت انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم، این اقدامات با نقش‌آفرینی شهرداری قم و با شعار “بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی” به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به فرارسیدن چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده و سالگرد شهادت شهدای جبهه مقاومت به خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید مظفری‌نیا در همین ایام اظهار داشت: با توجه به اینکه شهید مظفری‌نیا و شهید فخری‌زاده از اهالی قم بوده‌اند و همچنین با توجه به جایگاه والای سردار شهید سلیمانی، در فضاسازی‌ها و برنامه‌های فرهنگی در شهر قم به این دو مناسبت باید توجه ویژه شود.

وی همچنین به فرارسیدن دهه بصیرت از نهم تا نوزدهم دی اشاره کرد و گفت: روز ۱۹ دی ماه نیز یادآور دیدارهای سالانه مردم قم با مقام معظم رهبری است که ضمن تجدید عهد، رهنمودهای ارزشمندی از ایشان دریافت شده و لازم است برای تبیین و تشریح آن اقدامات لازم در فضاسازی‌های شهری لحاظ گردد.

کلانترزاده با اشاره به مطرح شدن تمام این مناسبت‌ها در کمیته تبلیغات شهرداری قم و شکل گرفتن کارگروه محتوایی، افزود: برای تمام این موضوعات محتوای مناسب تولید و در قالبی هنرمندانه تصویرسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته تبلیغات شهرداری قم متشکل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، سازمان زیباسازی، سازمان فرهنگی و مجموعه معاونت خدمات شهری است، گفت: در این کمیته محتوا و تصویرسازی تبلیغات شهری با موضوعات بالا تصویب و برنامه‌ریزی شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تشکر از کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم برای همراهی با شهرداری در این زمینه، اضافه کرد: در تصویرسازی تبلیغات محیطی ایام پیش رو از اشعار، رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین روایات ائمه اطهار(ع) استفاده شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.8bfurhb8siupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما