تاریخ انتشار :شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب : 2790
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از تکمیل تابلوهای هدایت مسیر تا پایان سال 99 خبر داد و گفت: با توجه به گرانی مواد اولیه قرارداد تابلوها 65 درصد افزایش‌یافته و مجوزهای لازم برای ادامه پروژه اخذ شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، عباس ذاکریان با تأکید بر اهمیت هدایت درست خودروها در سطح شهر، اظهار داشت: یکی از عواملی تأثیرگذار در مدیریت ترافیک سطح شهر جلوگیری از تجمع خودروها و هدایت درست خودروها در تمام معابر شهر است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با توجه به حضور زائران در شهر قم، افزود: باید هدایت خودروها از همه ورودی‌های شهر قم تا دو مکان مقدس و کلیدی شهر قم یعنی مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سهولت و در کوتاه‌ترین زمان و مسیر انجام شود.

ذاکریان از نصب تابلوهای هدایت مسیر در معابر اصلی شهر خبر داد و تصریح کرد: نصب تابلوها بر اساس آلبوم ابلاغ‌شده به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و با قراردادی به مبلغ دو میلیارد تومان در سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در سال ۹۷ دو مرحله نخست تابلوها نصب شد اما با نوسانات ارزی در سال ۹۸ ادامه نصب تابلوهای بالای مسیر دچار مشکل شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تکمیل دو مرحله باقی ماند نصب تابلوهای هدایت مسیر را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار معاونت عنوان کرد و گفت: تجدید مفاد قرارداد شرکت تولیدکننده تابلوها یکی از راهکارهای اتمام پروژه بوده که طی جلساتی با شرکت طرف قرارداد موردبررسی قرار گرفت.

ذاکریان مبلغ قرارداد اولیه را عددی بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: با توجه به گران شدن مواد اولیه شهرداری ۶۵ درصد مبلغ قرارداد را افزایش داده و مجوزهای مربوط به این اقدام اخذ شده است.

وی ادامه داد: بر اساس تجدید قرارداد به‌احتمال‌زیاد تا پایان سال ۹۹ آلبوم تکمیل‌شده و دو مرحله پایانی نصب تابلوها انجام‌شده و دسترسی به همه مکان‌ها در کمترین زمان با کمترین ترافیک انجام می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.he8fuqeaysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما