تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب : 2735
معاون خدمات شهری شهرداری قم از نصب یادمان شهدا در مسیرهای پرتردد با حضور مردم خبر داد و گفت: استفاده از نمادهای شهدا در زیباسازی و هویت بخشی به شهر بسیار تأثیرگذار بوده و یکی از برنامه‌های مهم شهرداری قم است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید امیر سامع در حاشیه مراسم رونمایی از ۱۲ یادمان شهدا که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار قم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از خانواده شهدا برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از نمادهای شهدا در زیباسازی و هویت بخشی به شهر بسیار تأثیرگذار بوده و یکی از برنامه‌های مهم شهرداری قم است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم از نصب المان‌های مختلف در حوزه شهید و شهادت خبر داد و افزود: برگزار نخستین سمپوزیوم هنری یادمان شهدای قم نیز باهدف تغییر فضای شهر و آشنایی نسل جوانان با شهدا برنامه‌ریزی‌شده بود که نحو اجرای آن به علت شیوع ویروس کرونا تغییراتی کرد.

سامع نحوه انتخاب شهدا برای ساخت یادمان را تشریح کرد و گفت: انتخاب شهدا با همکاری کنگره ملی ۶ هزار شهید استان قم، حوزه علمیه و بنیاد شهدا انجام‌شده و کار به ۱۲ هنرمند برجسته ملی سپرده شد.

وی ارتباط مستقیم هنرمندان با خانواده شهدا را نقطه عطفی در این رویداد دانست و تأکید کرد: ارتباط مستقیم هنرمندان توانست تأثیر بسیاری در نحو اجرای یادمان‌ها داشته و هنرمندان از این اتفاق و ارتباط به نیکی یاد می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم از نصب ۱۲ یادمان شهدا در مسیرهای پرتردد شهر خبر داد و یادآور شد: یادمان‌ها با حضور مردم و در مسیرهای پرتردد به‌زودی نصب‌شده و در کنار آن مختصری از زندگی‌نامه و فعالیت‌های شهید معرفی می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.parct1aywbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما