تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : 2733
دبیر کنگره ملی 6 هزار شهید استان قم ضمن تشکر از نقش محوری شهرداری قم در برگزاری این کنگره، گفت: کار در مسیر شهدا باید بر اساس ذائقه نسل جدید باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، احمد حاجی‌زاده در مراسم رونمایی از ۱۲ یادمان شهدا که با حضور نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی، شهردار قم و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین خانواده شهدا برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری قم نقش محوری در معرفی و برگزاری کنگره شهدا داشته و شامل دعای خیر شهدا خواهند شد.

دبیر کنگره ملی ۶ هزار شهید استان قم با یادآوری تأکیدات مقام معظم رهبری در برگزاری کنگره شهدا در قالب‌های نو و جدید، افزود: مقام معظم رهبری بر ارائه کارهایی عمیق و تأثیرگذار تأکید داشته و باید کارها نوآورانه و ابتکاری بوده و از هنر متعالی در معرفی شهدا استفاده شود.

حاجی زاده ویژگی کنگره‌ها را تغییر فضای شهر عنوان و بیان کرد: باید ذائقه‌های نوجوانان و جوانان به‌درستی مطالعه شده و بر اساس ذائقه نسل جوان کنگره‌ها تعریف و اجرایی شود.

وی استفاده از نمادهای شهدا در سطح شهر را یادآور وظایف تک‌تک افراد جامعه در مقابل شهدا و نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: نصب نمادهای شهدا در مسیرهای پرتردد می‌تواند یادآور وظیفه و مسئولیت افراد جامعه و تکلیف آن‌ها در حفظ نظام به‌عنوان مهم‌ترین امانت شهدا باشد.

دبیر کنگره ملی ۶ هزار شهید استان قم تأکید کرد: رونمایی از ۱۲ یادمان شهدای طلبه و سردار شهر قم آغاز این راه بوده و به‌زودی شاهد معرفی دیگر شهدا در شهر قم خواهیم بود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.w9xrak9uwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما