تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۸
کد مطلب : 2730
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از بخشودگي اجاره‌بهای مستاجرين سازمان خبر داد و گفت: اجاره‌بهای 9 باب مغازه در ایام کرونا به مبلغ 15 میلیون تومان بخشیده شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، امیر یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف رانندگان تاکسی، اظهار داشت: با توجه به استفاده گسترده مردم از تاکسی در سفرهای درون‌شهری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف رانندگان برای حفظ سلامت شهروندان الزامی است.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم فهرستی از هزینه‌های سازمان تاکسیرانی را در دوران کرونا ارائه داد و افزود: در ایام کرونا سازمان تاکسیرانی بیش از ۳۰ میلیون تومان اقلام بهداشتی ازجمله ماسک، الکل، مایع ضدعفونی‌کننده، دستکش، دستگاه سم‌پاش و دستگاه تب‌سنج خریداری کرده است.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از بخشودگی اجاره‌بهای مستاجرین سازمان به تعداد ۹ باب مغازه  خبر داد و تصریح کرد: برای کمک به خانواده تاکسیرانی در قم یک سری اقدامات ازجمله بخشودگی اجاره‌بهای مستأجران به مبلغ ۱۵ میلیون تومان انجام‌شده است.

یزدی ارائه فرصت ۳ ماهه به رانندگان تاکسی برای تمدید کلیه پروانه‌های تاکسیرانی و بهره‌برداری را نیز در ایام اوج ویروس کرونا یادآور شد و گفت: با توجه به تعطیلی مدارس از اسفندماه ضرر و زیان سرویس مدارس و شرکت‌های حمل‌ونقلی در ایاب و ذهاب دانش آموزان نیز پرداخت شد.

وی با اشاره به مشکلات خانواده تاکسیرانی در ایام شیوع ویروس کرونا و کم شدن مسافران، خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی تمام تلاش خود را برای حمایت خانواده خود انجام داده، اما در این مورد نیازمند مساعدت‌های ملی هستیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم پرداخت وام دو میلیون تومانی به ۷۰۰ راننده تاکسی را کمک کوچکی به خانواده تاکسیرانی دانست و تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم حمایت‌های بیشتری را از رانندگان داشته و گذر از این شرایط را برای آن‌ها آسان‌تر کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.s0x2yt05za26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما