تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب : 2643
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: تجهیزات مقابله با تهدیدات نوین تحویل شهرداری قم شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهدی متقیان در حاشیه مراسم پایان دوره آموزشی نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی قم، اظهار داشت: در حوزه پدافند غیرعامل موضوع صیانت از مردم و حفاظت از مردم یکی از وظایف اصلی و ذاتی است و باید به آن پرداخته شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم افزود: در حوزه شهرداری‌ها، وظایف سازمان آتش‌نشانی نیز حفاظت از مردم است، در این راستا تجهیزات مقابله با تهدیدات نوین تحویل شهرداری قم شده است.

متقیان بیان کرد: امیدواریم با آموزش‌های پیوسته برای به‌کارگیری تجهیزات و خریداری تجهیزات بیشتر با توجه به ظرفیت قم و جمعیت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بتوانیم این آموزش‌ها و تجهیزات را بروز رسانی کنیم.

وی عنوان کرد: بروز رسانی تجهیزات و آموزش‌ها برای مقابله با تهدیدات احتمالی آینده بسیار مهم است و باید به‌صورت مداوم دستگاه‌های خدمات رسان و بازدارنده خدمات خود را انجام دهند که یکی از وظایف ذاتی در حوزه پدافند غیرعامل، مرتبط با صیانت از مردم است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت : اگر برای پیشگیری و مقابله با تهدیدات نوین برنامه‌ریزی و پیش‌بینی لازم انجام نشود، زیان‌های غیرقابل جبرانی در آینده متصور است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.t9xrak93wpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما