تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 2610
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از برگزاری سه مانور در هفته پدافند غیرعامل در قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، علی‌اکبر رحیمی با اشاره به آغاز هفته پدافند غیرعامل در کشور، اظهار داشت: آمادگی شهرداری در کنار سایر ارگان‌ها در شرایط بحرانی نقش کلیدی در ایمن ماندن شهر از آسیب‌ها ایفا می‌کند.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم افزود: باید قبل از هرگونه بحران و حادثه‌ای نقش همه افراد فارغ از سمت و جایگاه مدیریتی آن‌ها در شهرداری به‌خوبی مشخص‌شده و آموزش‌های لازم در این زمینه ارائه شود.

رحیمی از برگزاری دوره‌های آنلاین آموزشی در شرایط شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: باوجود شیوع ویروس کرونا آموزش‌ها به‌صورت آنلاین برگزارشده و هیچ دوره‌ای آموزش تعطیل نشد.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۲ هزار نفر را نشان از توانمندی مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم دانست و تأکید کرد: از ابتدای سال ۹۹ باوجود شیوع ویروس کرونا بیش از ۶ هزار نفر ساعت دوره‌های آموزش مدیریت بحران برگزارشده است.

وی همچنین از برگزاری سه مانور در این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری مانورهای آمادگی برای رفع نواقص و تعریف دستورالعمل‌های جدید لازم بود‌ه و باید توان مدیریتی شهرداری قم به‌صورت دوره‌ای سنجیده شود.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با تشریح جایگاه و پروژه‌های در دست مطالعه در مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم، بیان کرد: یکی از برنامه‌های مرکز تهیه دستورالعمل‌ها و تدوین شرح وظایف افراد در شرایط بحرانی بوده که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.6nuk49niw5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما