تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 2604
در آئین آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدماتی، فرهنگی و آموزشی ام المومنین حضرت خدیجه(س) بر تکمیل عملیات ساخت آن تا سال آینده تاکید شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، آئین کلنگ زنی مجتمع خدماتی فرهنگی و آموزشی ام المومنین حضرت خدیجه(س) با حضور حجج الاسلام و المسلمین فرحزاد، ثباتی و تکیه‌ای، شهردار قم و رئیس شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین زهیر ثباتی در این مراسم با قدردانی از شهرداری و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قم، اظهار داشت: به مدد اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم امروز احداث مرکز فرماندهی بهترین اتفاق‌های فرهنگی کشور آغاز می‌شود.

مدیر مرکز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه(س) با تاکید بر اینکه این مجتمع در گام اول به موضوع زیارت می پردازد، افزود: برنامه‌های متعدد و متنوعی در حوزه آموزش، برنامه‌ریزی و هدایت برای سنین مختلف در این مرکز اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: دوستان ما در ستاد غدیر با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد از دوره‌های گذشته تلاش کرده‌اند تا آنچه خلاء نسبت به موضوعات فرهنگی وجود داشت را رفع کنند و این مرکز میتواند به پیشبرد این موضوع کمک کند.

ثباتی با اشاره به پیش بینی بهره‌برداری از مجتمع خدماتی فرهنگی و آموزشی ام المومنین حضرت خدیجه(س) تصریح کرد: امیدوار هستیم به فضل الهی این مجتمع تا کمتر از یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیر مرکز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه(س) افزود: آنچه تا امروز اتفاق افتاده است همدلی مسئولان و همراهی خیران بوده است و در آینده هم این همراهی و همدلی را نیاز داریم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.z0x2yt09oa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما