تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 2569
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با توجه به شناسایی مناطق حادثه‌خیز در سطح شهر ایمن‌سازی مناطق یک، سه، چهار، پنج، هفت و هشت انجام‌شده تا هفته آینده مناطق دو و شش نیز تکمیل می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، عباس ذاکریان با تأکید بر ایمن‌سازی معابر اصلی و خیابان‌ها، اظهار داشت: نصب تجهیزات ترافیکی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری بوده چرا که در کنار فرهنگ‌سازی برای ارتقاء کیفیت ترافیکی شهر باید زیرساخت‌های آن نیز فراهم باشد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب تجهیزات ترافیکی در ۶ منطقه شهرداری خبر داد و افزود: با همکاری پلیس راهور مناطق حادثه‌خیز شناسایی‌شده و اقدامات لازم برای ایمن‌سازی در دستور کار قرارگرفته است.

ذاکریان نصب گل‌میخ و دیگر وسایل آشکارسازی را نمونه‌ای از تجهیزات نصب‌شده عنوان کرد و گفت: متأسفانه بسیاری از تلفات ثبت‌شده به علت برخورد سر راننده با جدول بوده که با نصب بشکه‌های ایمنی پرشده با آب و ماسه و همچنین گل‌میخ ایمن‌سازی شده است.

وی ادامه داد: در گام نخست نقاط حادثه‌خیز به کم‌خطر و پرخطر تقسیم‌شده و سپس اقدامات لازم انجام‌شده و تاکنون مناطق یک، سه، چهار، پنج، هفت و هشت ایمن‌سازی شده و تا هفته آینده مناطق دو و شش نیز تکمیل می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم یکی از معابر پرخطر را بلوار شهید سردار سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه ایمن‌سازی این بلوار به پایان رسیده و با توجه به گزارش پلیس راهور با نصب تابلوهای جدید مشکلات دید در شب مسیر نیز رفع شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.90x2yt0kna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما