تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 2454
رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم گفت: جشنواره «شهر ما»، پیوندی مبارک میان رسانه دیجیتال و مدیریت شهری و رسالت‌های شهرداری است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، همایون یزدان‌پناه جشنواره رسانه ای «شهر ما» را فرصتی با ارزش و بستری تخصصی برای حضور فعال رسانه دانست و اظهار داشت: این جشنواره برای اولین بار در شهر مقدس قم در حال برگزاری و در نوع خود در کشور بی‌نظیر است.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم افزود: جشنواره «شهر ما»، پیوندی مبارک میان رسانه دیجیتال و مدیریت شهری و رسالت‌های شهرداری است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: این جشنواره ظرفیت مهمی در جهت تولید محتوای تخصصی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری و خصوصا شهرداری فراهم کرده است و و باعث افزایش بیشتر آگاهی شهروندان به وظایف و برنامه‌های شهری و همچنین ارتقا حس مشارکت آن‌ها می‌شود.

وی بیان کرد: جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» پس از جشنواره سالیانه شهر هوشمند که یک نگاه تخصصی به مسائل مرتبط با شهر هوشمند دارد، حرکت قابل تقدیری است که می تواند به فرهنگ‌سازی  در توسعه شهر هوشمند کمک کند.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف و نتایج هوشمندسازی در شهرها، نیاز و عامل اول، فرهنگ‌سازی و ایجاد بینش صحیح نسبت به این موضوع درمیان شهروندان و مسئولین است.

یزدان‌پناه عنوان کرد: با توجه به اینکه محوریت این جشنواره فعالیت‌های رسانه‌ای است، برگزاری جشنواره نقش مهمی در تحقق اهداف در مسیر هوشمندسازی در شهرها دارد.

وی گفت: در راستای ورود بیشتر فعالین و کارگزاران مرتبط با هوشمندسازی شهر به این گونه موضوعات مهم و اطلاع‌رسانی به بخش تخصصی، انعکاس تلاش‌های رسانه‌ای خصوصا در فضای مجازی بسیار موثر است.

یزدان پناه عنوان کرد: با توجه به اینکه آثار دریافتی در تمام قالب‌های ممکن، به شرطی که مرتبط با موضوعات جشنواره باشد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی قابلیت انتشار دارند، از همه هنرمندان و فعالان این عرصه که به ویژه در ارتباط با موضوع هوشمندسازی شهر آثار دارند خواهشمندیم آثار خود را سریعا به جشنواره ” شهر ما ” ارسال نمایند

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.n9xrak9ttpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما