تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : 2394
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم بیان کرد: باتوجه به شرایط قرمز کرونا و محدودیت‌های اعمال شده، برگزاری مسابقات PES2020 در استان قم به زمان دیگری موکول می‌شود.
مسابقات بازی‌های کامپیوتری قم به تعویق افتاد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  ابوالقاسم مقیمی اعلام کرد: این مسابقات در سطح بین‌الملل بسیار مرسوم است و کشور ایران نیز در این زمینه حرفی برای گفتن دارد، در همین راستا استان قم نیز گیمرهایی بسیار قوی در حوزه بازی‌های PES دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم افزود: این مسابقات به همت و میزبانی سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم برگزار می‌شود.

مقیمی اظهارکرد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات که از طریق تبلیغات در سطح شهر و فضای مجازی اطلاع رسانی شد، در سایت سازمان ثبت نام کردند.

وی افزود: پیش بینی ما در خصوص تعداد شرکت کنندگان حداکثر ۳۰۰ نفر بود اما با استقبال خوبی که از سوی متقاضیان انجام شد این تعداد به ۷۰۰ نفر رسید.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: با این وجود به دلیل شرایط ویژه‌ای که تحت تاثیر بیماری کرونا به وجود آمده و شهر قم در وضعیت قرمز قرار دارد، در طی جلسات برگزار شده توسط سازمان فرهنگی ورزشی استان قم تصمیم بر این شد تا زمانی که وضعیت سفید شود و محدودیت‌ها کاهش پیدا کند،  انجام مسابقات لغو شود تا وضعیت سلامتی شرکت کنندگان به خطر نیفتد.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.he8fuqetxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما