تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : 2317
جانشین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر قم گفت: مراجع عظام تقلید پیام‌های جداگانه‌ای برای هفته امربه‌معروف و نهی از منکر صادر خواهند کرد.
مراجع عظام تقلید پیام‌های جداگانه‌ای برای هفته امربه‌معروف و نهی از منکر صادر خواهند کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،سید محمدتقی حسینی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به در پیش بودن هفته امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار داشت: مطالبه گری سازنده یکی از اولویت‌های اصلی ما است که باید در جامعه جا بیفتد.

وی به رسالت رسانه‌ها در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: امربه‌معروف رسانه‌ای باید این باشد که این دو واجب الهی را در رسانه ترویج داده و امربه‌معروف را در جامعه نهادینه کنیم.

حسینی ابراز داشت: باید در امربه‌معروف و نهی از منکر به گفتن و تکرار این گفتن‌ها اصرار داشته باشیم تا این بیان‌ها موجب آگاهی و هشدار برای همه شود.

وی تأکید کرد: درزمینهٔ فرهنگ‌سازی امربه‌معروف و نهی از منکر همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم تا این فرهنگ در کشور جا بیفتد.

جانشین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر قم ابراز داشت: باید یک معروف را در جامعه نهادینه کرد و برای این‌که این کار شود باید همه دست‌به‌دست هم دهیم.

 وی به‌ضرورت امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: این فریضه مهم باید به‌صورت آموزش به مردم یاد داده شود تا این کار به‌صورت صحیح و از راه درست صورت بگیرد.

حسینی تأکید کرد: چگونه مطالبه کردن از طرف مقابل نیز یکی از موضوعات مهمی است که باید موردتوجه قرار بگیرد

وی به راه‌اندازی پویش مردمی حرف حساب در کشور هم‌زمان با هفته امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره کرد و ابراز داشت: این پویش موجب خواهد شد که مردم بیش از گذشته بافرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر آشنا شوند.

حسینی تأکید کرد: در ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر از گروه‌های مطالبه گر حمایت می‌کنیم و از این گروه‌ها تا جایی که امکان دارد حمایت خواهیم کرد.

وی به برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: هشتگ بی‌تفاوت نباشیم در روزهای اخیر در فضای مجازی به همین مناسبت راه افتاده و برای هفت روز هفته هم برنامه‌های برنامه‌ریزی شده است.



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.z8wbjh8xf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما