تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 2261
معاون خدمات شهری شهرداری قم از ممنوعیت برپایی چادر در بوستان‌ها و پارکینگ‌های سطح شهر در ایام 14 و 15 خرداد خبر داد.
هرگونه چادر زدن در بوستان‌های قم ممنوع است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید امیر سامع با اشاره به‌روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه و احتمال افزایش سفرها به قم، اظهار داشت: با توجه به برگزار نشدن سالگرد رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به علت شیوع ویروس کرونا و لزوم قطع زنجیره انتقال این ویروس احتمال افزایش سفر به شهر قم افزایش‌یافته است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم از ابلاغ دستورالعمل‌های جدید برای پذیرایی از مسافران و زائران خبر داد و افزود: با توجه به‌احتمال افزایش موج دوم سفرهای تابستانی به قم بوستان‌های سطح شهر آماده پذیرایی از مسافران و زائران است.

سامع با تأکید بر ممنوعیت برپایی چادر در سطح بوستان‌ها، بیان کرد: به‌هیچ‌عنوان اجازه برپایی چادر به مسافران در بوستان‌ها داده نشده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با افراد برخورد خواهد شد.

وی برگزاری تجمع در سطح شهر و بوستان‌ها را نیز ممنوع اعلام و تصریح کرد: چادر زدن در کلیه پارکینگ‌های سطح شهر نیز ممنوع بوده و در صورت عدم رعایت قوانین تصمیمات جدی‌تری در این حوزه گرفته می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم دو محور مواصلاتی تهران – قم و سلفچگان را پرترافیک دانست و خاطرنشان کرد: تمام معابر و خیابان‌های شهر نیز برای روزهای ۱۴ خرداد و ۱۵ خرداد به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و روز قیام ۱۵ خرداد سیاه‌پوش می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.eqia2bqisla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما