تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : 1934
شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران ظهر امروز با حضور مدیرعامل این کارگزاری و جمعی از مدیران استان در قم افتتاح شد
شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران در قم افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، این مراسم با حضور مهدی محمودی رباطی مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران، عادل علی پور مدیرکل اقتصاد و دارایی استان قم و جمعی از فعالان این عرصه بعد از ظهر امروز در هتل پارسیا برگزار شد.

آینده اقتصاد کشور از راه بورس خواهد گذشت

مهدی محمودی رباطی مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران طی سخنانی در این مراسم با اشاره به رشد سرمایه‌گذاری در بورس، گفت: آینده اقتصاد کشور از راه بورس خواهد گذشت به‌طوری‌که فضای بازار سرمایه در کشور روزبه‌روز درحال‌توسعه است و این درک و بینش بعد از سال‌ها در کشور ایجادشده است.

وی ادامه داد: آینده اقتصاد کشور از راه بورس خواهد گذشت و این اطمینان را به همه عزیزان می‌دهم که با جوان شدن کشور و سطح مدیریتی کشور بیش‌ازپیش شاهد این خواهیم بود بازار از بانک محوری به بورس کالا و انرژی تغییر مسیر خواهد داد.

محمودی بابیان این‌که باید فرزندان خودمان را از کودکی بافرهنگ سرمایه‌گذاری در بورس آشنا کنیم، افزود: این ارتقای هوش مالی موجب می‌شود که فرد توانایی بالایی پیدا کند تا در زمان ورود با بازار کار با نگرش خوبی به بورس نگاه کند.

وی بیمه ایران را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: شرکت بیمه ایران به‌عنوان قطب صنعت بیمه ایران و با دارا بودن 40 درصد از سهم بیمه کشور یک شرکت کارگزاری بورس در سال 75 تأسیس کرده اما در سنوات گذشته این قسمت به شکل قابل‌توجهی راه‌اندازی نشده بود.

مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران تصریح کرد: شرکت کارگزاری در ماه‌های اخیر فعالیت جدی خود را در سطح کشور شروع کرده و این روند ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از استان‌هایی که موردتوجه است استان قم اشت که از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است.

محمودی رباطی افزود: اولین شعبه‌ای کارگزاری در شیراز افتتاح و دومین شعبه در قم افتتاح خواهد شد و قطعاً با توجه به توان بالایی که در استان قم وجود دارد این کارگزاری فعالیت خوبی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دفتر کارگزاری بورس ایران به یک پایگاه قوی سرمایه در کشور تبدیل خواهد شد و این قول را می‌دهیم که تمام تلاش خودمان را داشته باشیم و کمک بکنیم که بازار سرمایه رشد و توسعه پیدا کند.

محمودی رباطی تأکید کرد: روشی که شرکت‌های کارگزاری‌ها دارند در حد اجازه قانونی است که دارند و قطعاً با بهره‌برداری و استفاده از این اجازه‌های قانونی نقش جدی می‌توانند داشته باشند و کارگزاری بیمه ایران نیز از ابزارهای موجود استفاده خواهد کرد

وی بیان داشت: یکی از این ابزارها آموزش است که به‌صورت مستمر دنبال خواهد شد و درزمینهٔ عرضه اولیه کارخانه‌هایی فعال در استان است که به‌صورت قوی این کار را دنبال خواهند کرد.

مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران تأکید کرد: بازار سرمایه حجره‌ای کسب‌وکار است وکسی در یک تجارتی حضور دارد دید کوتاه‌مدت ندارد قطعاً این‌طوری نیست و یک رسالت ملی در این زمینه احساس می‌کنیم.

وی ادامه داد: هیجان ورود کدها به بازار موجب شکست می‌شود و دلیل آن‌هم عدم آموزش لازم است و قطعاً افراد این دید کوتاه‌مدت را ندارند و این وظیفه‌ای ما است که این کار را دنبال کنیم.

محمودی رباطی افزود: در تمامی دولت زمان‌هایی شاهد نوسانات بودیم که امکان دارد در بازه‌هایی زمانی رخ بدهد.

https://qomefori.ir/vdci.pazct1a35bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما