تاریخ انتشار :شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 1787
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: احداث بازارچه مستقیم عرضه محصولات به زودی با تامین زیرساخت های لازم در منطقه محروم نشین نیروگاه احداث می‌شود.
بازارچه عرضه مستقیم کالا درمنطقه نیروگاه قم ایجاد می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محمود سیجانی پنجشنبه در دیدار مردمی مسئولان استان قم با اهالی منطقه نیروگاه در بقعه امامزاده سید معصوم(ع) افزود: ایجاد بازارچه عرضه مستقیم کالا و محصولات از دغدغه های اصلی مردم این منطقه است.
وی اضافه کرد: روند احداث و راه اندازی بازارچه عرضه مستقیم کالا در منطقه نیروگاه به زودی در جلسات تنظیم بازار استان بررسی خواهد شد.
وی گفت: برای پیگیری و شکایت های بازرسی های حوزه اصناف نیز به زودی واحدی مستقل در منطقه سید معصوم(ع) فعال می‌شود
شهردار منطقه ۶ قم نیز دراین دیدار بیان کرد: مناطق ۶ و ۲ شهر قم از مناطق محروم و کم تر برخودار قم بوده که بالغ بر نیمی از مردم استان نیز ساکن  ۲ منطقه هستند.
علی حاتمی گفت: سال  گذشته ۳۰۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر قم توزیع شدکه بیش از ۴۰ هزار تن از آن در منطقه ۶ بود.
وی با اشاره به مشکل کمبود زیرساخت های و سرانه های اجتماعی خاطرنشان کرد: زیرساخت های شهری در این ۲ منطقه نسبت به مناطق دیگر کم تر است.
حاتمی اظهار داشت: سالانه بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای پیشبرد مباحث سرمایه ای و هزینه ای در مناطق ۲ و ۶ مورد نیاز است.
وی تاکید کرد: بهسازی بلوار حضرت معصومه در باند برگشت، احداث بوستان شاهد، تکمیل سوله ورزشی منطقه ۶ و زیرسازی و آسفالت خیابان گلشن از پروژه های این منطقه همزمان با هفته دولت است.
وی اضافه کرد: روکش آسفالت میدان توحید حدفاصل میدان امینی بیات تا میدان نبوت، تکمیل رمپ لوپ های میدان معصومیه تا کمربندی و بهسازی و ساماندهی بلوار شهید تهرانی مقدم نیز در این هفته انجام می‌شود
وی خاطرنشان کرد: بودجه عمرانی مصوب سال ۹۸ شهرداری منطقه ۶، ۴۴۲ میلیارد ریال در قالب ۹ برنامه اصلی تصویب شده است.
۲۰۰ پروژه شهری با اعتبار ۴هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در منطقه ۲ و ۶ به بهره برداری خواهد رسید.
این دیدار با حضور استاندار قم در سلسله برنامه های ارتباط مستقیم و بی واسطه مسئولان با مردم انجام شد.

نیروگاه متراکم ترین و پرجمعیت ترین منطقه قم بیش از ۴۵۰ هزار تن جمعیت دارد و در غرب قم واقع شده است؛ بیشتر نقاط این منطقه قدمتی بیش از ۵۰ سال ندارد و مهاجران از قومیت ‌های مختلف را در خود جای داده است.

https://qomefori.ir/vdce.v8zbjh8ff9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما