تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 1607
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اهمیت فضای مجازی در جامعه کنونی، گفت: دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال باهدف آشنایی و تعامل شرکت‌های فعال در این حوزه در قم برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید موسی حسینی کاشانی با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال اظهار داشت: استان قم ظرفیت‌های بسیار خوبی درزمینهٔ های مختلف دارد که نشان‌دهنده جایگاه بالای این استان در کشور است.

وی ادامه داد: شناخت ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی برای استفاده از این ظرفیت‌ها بسیار مهم و حیاتی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌نوبه خود این مهم را انجام داده است.

حسینی کاشانی افزود: چند محور به‌عنوان برنامه‌های اصلی در دستور کارداریم که یکی از این موارد کتاب است که به‌صورت جدی این مهم پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از محورهایی مهم توجه به فضای مجازی و استفاده بهینه از این فضا است که در راستای منویات رهبری است و ایشان بارها بر روی این مهم تأکید کرده‌اند.

حسینی کاشانی بابیان این‌که جلسات مختلفی در این زمینه برگزارشده است تا بستر را برای علاقه‌مندان فضای مجازی فراهم کنیم، ابراز داشت: در سال‌های گذشته نمایشگاه‌هایی که در این زمینه برگزار می‌شد برای معرفی محصولات به مخاطبان بود اما امسال در نظر داریم نمایشگاه با اهداف تعاملی برگزار می‌شود به‌طوری‌که درنهایت منجر به قرارداد همکاری درزمینهٔ فرهنگی شود.

وی افزود: شعار اصلی نمایشگاه توسعه کسب‌وکارهای فرهنگی در فضای مجازی است که از 28 الی یکم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: مجموعه‌ای از فعالان فضای مجازی در این نمایشگاه حضور خواهند یافت تا یک هم‌افزایی در بین شرکت‌های فعال در این حوزه ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های مختلفی که در این زمینه فعال هستند می‌توانند با حضور در این نمایشگاه از تجارب سایر فعالان این حوزه بهره ببرند.

https://qomefori.ir/vdcf.xdyiw6dvegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما