تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : 7448
رئیس کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از نورافشانی آسمان مسجد مقدس جمکران و برخی مساجد سطح شهر، در شب نیمه شعبان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد با اشاره به اقدامات کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم اظهار کرد: برنامه‌های نیمه شعبان امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در حال برگزاری است و اجرای این برنامه‌ها از ابتدای ماه شعبان با اجرای سرودهای خیابانی، برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه در محله‌های قم و همچنین برگزاری تورهای قم گردی با رویکرد گردشگری انتظار آغازشده است.

وی از اجرای برنامه خط فیروزه‌ای با موضوع کتابت آیات، جملات و دعاهای مهدوی به مناسبت دهه مهدویت خبر داد و گفت: این برنامه به همت سازمان فرهنگی شهرداری و با همکاری مسجد مقدس جمکران و انجمن خوشنویسان استان قم در کتابخانه مسجد مقدس جمکران اجرا شد و مورد استقبال زائرین این مکان مقدس قرار گرفت.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از برپایی موکبی عظیم در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و ابراز کرد: این موکب فرهنگی با همکاری نیروهای مردمی و جهادی برپا خواهد شد.

طباطبایی نژاد با تأکید بر نورافشانی آسمان مسجد مقدس جمکران و برخی مساجد سطح شهر، در شب نیمه شعبان خاطرنشان کرد:  اهتزاز پرچم ۳۰۰ مترمربعی «لبیک یا مهدی» در تقاطع عمار یاسر و چهارمردان، حضور در جشن چهارمردان در شب و شام نیمه شعبان و برگزاری جشن نیمه شعبان در محله‌ها و همچنین مراکز فرهنگی هنری و ورزشی سازمان از دیگر برنامه‌هایی بوده که برای بزرگداشت نیمه شعبان امسال تدارک دیده‌شده است.

انتهای پیام/***ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.e8fbjh8ev9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما