کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید معاون رییس جمهور از نمایشگاه توانمندی بانوان استان قم

11 دی 1400 ساعت 23:41

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از نمایشگاه توانمندی بانوان استان که به همت شهرداری قم برپا شده است، بازدید کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر استفاده از ظرفیت بانوان کارآفرین برای رونق اقتصادی در جریان بازدید از این نمایشگاه، گفت: بانوان توانمند استان قم، می‌توانند الگویی موفق در عرصه‌های مختلف برای زنان جامعه باشند.

وی، ادامه داد: دولت تلاش می‌کند تا از ظرفیت بانوان در زمینه‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی و ورزشی بیش از پیش استفاده شود و برای تحقق این مهم شرایطی فراهم خواهیم کرد تا با تسهیل امور، کارآفرینی این قشر آسان‌تر شود.

بانوان کارآفرین نیز در جریان این بازدید مشکلات خود را در زمینه گرانی مواد اولیه، نحوه عرضه محصولات و بازاریابی با معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور مطرح کردند.

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان قم از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و با مشارکت استانداری قم و با حضور جهاد دانشگاهی، کمیته امداد، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، اداره کل فنی و حرفه‌ای، قرارگاه حضرت خدیجه(س)، مؤسسه کارآفرینی مهدوی، صندوق قرض الحسنه، جهاد کشاورزی در  شامل ۷۰ غرفه است که توسط بانوان کارآفرین استان در فرهنگسرای خانواده دایر شده است و در این نمایشگاه صنایع دستی، محصولات چرم و دیگر محصولات تولیدی بانوان به نمایش درآمده است.

یادآوری می‌شود؛ استان قم روز پنج شنبه و جمعه میزبان سفر یاست محترم جمهوری و برخی از وزرای دولت سیزدهم بود.***

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 6589

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/6589/بازدید-معاون-رییس-جمهور-نمایشگاه-توانمندی-بانوان-استان-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir