تاریخ انتشار :جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : 4228
گردهمایی روسا، مسئولان و فعالان ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم هم‌زمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.
برگزاری گردهمایی مسئولان روابط عمومی شهرداری قم/اهدای نشان روابط عمومی برتر سال ۱۳۹۹
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،گردهمایی روسای ادارات، مسئولان و کارشناسان مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و همچنین مسئولین ارتباطات و امور فرهنگی مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابعه شهرداری قم با حضور جمعی از مدیران شهری هم‌زمان با هفته جهانی ارتباطات و روابط عمومی و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم ناصر یزدی‌منش مسئول ارتباطات و امور فرهنگی منطقه هشت و محمدجواد مختاری مسئول ارتباطت و امور فرهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز که در ارزشیابی‌های سال ۱۳۹۹ موفق به کسب رتبه برتر بر اساس شاخص‌های تخصصی حوزه فعالیت خود شده بودند، به‌عنوان روابط عمومی برتر معرفی و با اهدای لوح تقدیر شهردار قم و نشان روابط عمومی برتر تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش، ارزیابی‌های صورت گرفته دارای شاخص‌های مختلف تخصصی بوده که ازجمله آن می‌توان به ارتباط با رسانه‌ها، ارتباطات عمومی، فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی، استفاده از ظرفیت‌های مختلف سازمانی اشاره کرد، که کسب امتیازات آن با نظر مدیران ارشد سازمان‌ها و مناطق و ارزیابی تخصصی در ادارات زیرمجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل صورت گرفته است.
گفتنی است در مراسم دیگری نیز به همین مناسبت از سایر کارکنان و فعالان مجموعه ارتباطات و روابط عمومی‌ها شهرداری قم با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر به عمل آمد.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.inkt23ni6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما