مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه براساس ارزیابی سامانه 137 در سال 98 بین مناطق هشتگانه شهرداری قم شهرداری منطقه سه رتبه نخست را کسب کرده است، گفت: شهرداری منطقه سه با کسب 97.2 درصد رضایتمندی، بیشترین رضایتمندی از سوی مردم از نظر پاسخگویی و پیگیری پیامهای ثبت شده را داشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهدی کلانترزاده با اشاره به آمار و اطلاعات تماسهای مردمی و پیامهای ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در سال ۹۸ اظهار کرد: براساس سامانه بازخوردگیری که در سامانه ارتباطات مردمی شهرداری فعال شده پیامهای ثبتشده از مردم بازخوردگیری شده تا بتوان عملکرد واحدهای مختلف را مورد نظارت و ارزیابی قرار داد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه براساس این ارزیابی در سال ۹۸ بین مناطق هشتگانه شهرداری قم شهرداری منطقه سه رتبه نخست را کسب کرده است، گفت: شهرداری منطقه سه با کسب ۹۷.۲ درصد رضایتمندی، بیشترین رضایتمندی از سوی مردم از نظر پاسخگویی و پیگیری پیامهای ثبت شده را داشته است.
کلانترزاده ادامه داد: پس از این منطقه مناطق چهار، ۶ و هشت با ۹۲.۲۳، ۹۱.۱۹ و ۹۰.۵۲ درصد بیشترین رضایتمندی مردمی را کسب کردهاند.
وی همچنین به میزان رضایتمندی مردم از سازمانهای خدمات شهری شهرداری اشاره کرد و افزود: طبق آمار به دست آمده سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری با کسب ۱۰۰ درصد رضایتمندی بیشترین رضایتمندی را داشته و پس از آن سازمان زیباسازی، مدیریت پسماند و آرامستانها بودهاند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم ادامه داد: در بین سازمانهای معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز به ترتیب سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و پایانهها رتبههای اول تا سوم را به خود اختصاص دادهاند.
انتهای پیام/