تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۴ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 21712
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان قم با بیان اینکه حدود یک میلیون نفر در قم صاحب حساب بانک ملی هستند، گفت روزانه حدود ۲۵ هزار نفر خدمت حضوری به هم استانی های عزیز ارائه می‌شود
ارائه خدمات بانکی به یک میلیون مشتری بانک ملی در قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری میر خلفی رئیس اداره امورشعب بانک ملی و دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم هجده شهریور ۱۴۰۴در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نگاه بانک ملی سود آوری نیست، گفت: بانک ملی همواره و در هر شرایطی حتی در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه در کنار مردم بوده است.

دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم با بیان اینکه بانک ملی با سرمایه‌های مردمی اقشار مختلف جامعه شکل گرفت و همیشه نگاه ملی دارد، گفت: این بانک هیچ‌گاه نگاه صنفی یا سودآوری نداشته و هر زمان نیاز بوده، در کنار مردم بوده و حضور پررنگی برای مردم داشته است.

وی افزود: بانک ملی در تمام عرصه‌ها سعی در نقش آفرینی داشته است و در ایجاد پارکینگ طبقاتی و بزرگراه حرم تا حرم، بانک ملی سرمایه گذاری و کمک کرده است و باعث تسریع خدمت رسانی به مردم شده است.

میرخلفی همچنین عنوان کرد: حدود یک میلیون مشتری در قم داریم و روزانه حدود ۲۵هزار نوع خدمات حضوری با ۴۰شعبه و باجه به مردم ارائه می‌دهیم.

دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم خاطرنشان کرد: ما در بانکداری الکترونیکی سرآمد هستیم و می‌توانیم ادعا کنیم تمام خدمات مورد نیاز حتی تسهیلات مشتریان را می‌توانیم بدون حضور در شعب انجام دهیم.

وی همچنین در راستای ارائه تسهیلات به مشتریان عنوان کرد: تسهیلات در بخش‌های مختلف ارائه دادیم و در نهضت ملی مسکن ورود داشتیم و ۱۲هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت کردیم و ۱۹۰۳ فقره از تسهیلات امسال را بانک ملی پرداخت کرده است.

دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم تصریح کرد: ما بانک تخصصی مسکن نیستیم، اما آمار قابل قبولی در راستای ارائه تسهیلات در این حوزه داشتیم.

میر خلفی اعلام داشت: در زمینه حمایت از اقشار ضعیف و پرداخت ستاد دیه و مشاغل اشتغال زا اقدامات خوبی توسط این بانک انجام شده است.

وی بیان کرد: حدود ۵۳ هزار و ۳۰۹ فقره تسهیلات در سال گذشته پرداخت کردیم و در سال جاری ۲۶ هزارو ۱۷۳ تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شده است و در ارائه ارز اربعین، بانک ملی با زیر ساخت خوبی که دارد، خدمات خوبی را ارائه داد.


وی همچنین از ارائه ارز به موکب‌ها گفت: برای خود موکب‌ها هم امسال ارزی تخصیص داده شد که بانک ملی قم، تأمین ارز ۲۰ موکب را انجام داد.

میر خلفی در ادامه تشریح کرد: بالغ بر ۳۰هزار نفر را تامین ارز کردیم و در بحث بانکداری الکترونیک نیز یک بانک سیار داریم که در مواقعی که نیاز باشد آن را اعزام می‌کنیم و در اربعین این بانک به مرز مهران برای خدمات رسانی به زوار سیدالشهدا فرستاده شد.

میرخلفی با بیان اینکه بانک ملی اولین بانک تمام الکترونیک ایران است، گفت: در زمینه ایجاد اشتغال و تثبیت اشتغال نیز این بانک طرح‌های زیادی را تامین مالی کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در بازگشت تسهیلات مشکل داریم چراکه ما واسطه‌گر وجوهات هستیم لذا از مردم درخواست می‌کنیم اقساط تسهیلات خود را به موقع بازگردانند؛ چرا که آمار مطالبات معوق در استان حالت غیر عادی به خود گرفته است.

رئیس اداره امورشعب بانک ملی قم اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ نفر پرسنل ما هستند و ما بیشترین کارت بانکی را در استان صادر می‌کنیم و بیشترین مراجعین را نسبت به سایر بانک‌ها داریم.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccimqi.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما