کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز فصل جدید پاسخگویی به مردم با شعار «اول مردم» در شهرداری قم/ ارتباط بی‌واسطه مردم با مدیران شهرداری در سامانه ۱۳۷

25 تير 1404 ساعت 0:34

سرپرست اداره کل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم، از آغاز فصل جدیدی در پاسخگویی مستقیم به مردم با تأکید بر رویکرد مردم‌محور در مدیریت شهری، ارتقاء کیفیت خدمات و حفظ حقوق شهروندان در شهر کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید محمد حجار حسینی با اشاره به جایگاه رفیع شهر مقدس قم به‌عنوان پایگاه علم، دیانت و میزبان میلیون‌ها زائر و مجاور حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار کرد: در مدیریت شهری قم، حفظ کرامت شهروندان، پاسخگویی مؤثر و ارتقاء رضایتمندی مردم، در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فصل تازه‌ای از ارتباط بی‌واسطه میان مردم و مسئولان شهری آغاز شده، افزود: در این برنامه، با حضور شهردار قم، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری، شنیدن صدای مردم در صدر فعالیت‌ها قرار دارد و تلاش خواهد شد دغدغه‌ها و مطالبات عمومی با جدیت دنبال شود.
سرپرست اداره کل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اهمیت نقش سامانه ۱۳۷ در این فرآیند گفت: این سامانه بستری مؤثر برای برقراری ارتباط مستقیم، دریافت درخواست‌ها، گزارش‌ها و پیشنهادات شهروندان است و ارتقاء پاسخگویی در آن، به‌طور مستمر در حال پیگیری است.
حجار حسینی تصریح کرد: شعار «اول مردم» صرفاً یک عبارت نیست، بلکه رویکردی عملی در تمامی سطوح مدیریت شهری است که بر پایه تکریم شهروندان و اعتمادسازی میان مردم و مسئولان بنا شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهر کریمه اهل‌بیت(س) شایسته بهترین خدمات است و شهرداری قم با همراهی مردم، گام‌های مؤثری در مسیر توسعه، عدالت و کیفیت زندگی شهری برخواهد داشت.
 

انتهای خبر/


کد مطلب: 21159

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/21159/آغاز-فصل-جدید-پاسخگویی-مردم-شعار-اول-شهرداری-قم-ارتباط-بی-واسطه-مدیران-سامانه-۱۳۷

قم فوری
  https://www.qomefori.ir