کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم:

کمبود رسانه دلیل کم بودن مقالات قرآنی در سطح بین المللی است

23 دی 1402 ساعت 15:34

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: ما رسانه ای نداریم و به همین دلیل در بخش مقالات بین المللی ضعیف هستیم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نقیب در اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم جمهوری اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای قرآن در کارهای پژوهشی گفت: از وظایف نظام اسلامی، گسترش آموزش قرآن می باشد.
 رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ضمن اشاره به نطرات ناپلئون بناپارت در خصوص معارف و اصول قرآنی بیان کرد: حتی آرزوی ناپلئون بناپارت هم برقراری حکومتی بر پایه اصول قرآنی بود و این نشان می دهد قرآن تا چه حد ارزش و مقام دارد.
وی با اشاره به وجود مجلات علمی موجود در کشور تصریح کرد: بیش از 750 مجله در رشته علوم انسانی موجود هست و تنها یک درصد از این مقالات قرآنی هستند و سهم ما در بین مجلات بین المللی بسیار کم است چرا که آنها رسانه دارند و نظریات خودشان را در دنیا منتشر می کنند و این در حالی است که ما رسانه ای نداریم و در بخش بین المللی ضعیف هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نقیب با تاکید بر بین المللی شدن مسابقات قرآنی گفت: امیدوارم مباحث بین المللی قرآن گسترش پیدا کند تا بتوانیم حرف حقمان را به گوش جهانیان برسانیم.

انتهای خبر/


کد مطلب: 15039

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/15039/کمبود-رسانه-دلیل-کم-بودن-مقالات-قرآنی-سطح-بین-المللی

قم فوری
  https://www.qomefori.ir