کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای اسلامی شهر:

روش و زندگی شهدا الگو شود/تلاش مدیریت شهری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قم

6 مهر 1402 ساعت 21:27

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با تأکید بر اینکه روش و زندگی شهدا باید الگو شود، افزود: تابلوهایی با ذکر مشخصات شهدا در شهر نصب‌شده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید مجتبی سبحانی ثابت در حاشیه آئین آغاز نصب ۳۱۳ تابلوی کوچه‌های مزین به نام و تصویر شهدا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اهمیت یادواره شهدا این است که با الگوسازی‌های کاذبی که در جامعه در حال وقوع بوده، برخورد و مفاهیم و هویت جدید طرح کنیم تا نسل‌های جدید، شهدا را بهتر بشناسند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: همچنین در تلاشیم با الگوهای نامناسبی که ضدانقلاب‌ها و منافقین ایجاد می‌کنند، مقابله کنیم.
وی با تأکید بر اینکه روش و زندگی شهدا باید الگو شود، افزود: زمانی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی اسامی شهدا را از تابلوها پاک می‌کنند، ما در مقابل تابلوهایی ایجاد کرده‌ایم که تصاویر شهدا همراه با نام و نام خانوادگی آن‌ها، محل و تاریخ شهادت بر روی آن قرار دارد.
سبحانی ثابت خاطرنشان کرد: سعی شده با نصب تابلوهای شهدا برای خانواده شهدا دلگرمی و برای بازماندگان جنگ نیز خاطره سازی شود تا بتوان عملکرد مناسبی در شهر داشت.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: نصب تابلوهای شهدا در روحیه خانواده شهدا به‌ویژه والدین آن‌ها بسیار اثرگذار است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 13601

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/13601/روش-زندگی-شهدا-الگو-شود-تلاش-مدیریت-شهری-ترویج-فرهنگ-ایثار-شهادت-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir