تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : 13547
سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم خبر داد:

آغاز بتن‌ریزی تقاطع غیرهمسطح فردوسی صدوقی قم

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی با پیشرفت ۳۰ درصدی، وارد فاز بتن‌ریزی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مسعود بخشی با اشاره به روند عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی با بلوار آیت‌الله صدوقی اظهار کرد: در ابتدای عملیات اجرایی این پروژه در حال رفع معارضات تأسیساتی مانند لوله اصلی آب، گاز و برق بودیم که این موضوع زمان قابل‌توجهی از پروژه را درگیر و آن را با تأخیر مواجه کرد.  
وی افزود: با وجود همه معارضاتی که وجود داشت، پروژه تعطیل نبوده و عملیات اجرایی برقرار است و هم‌اکنون هم در حال پیگیری موضوعات قابل اجرا هستیم.  
سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی سرعت قابل قبولی دارد و هم‌اکنون در مجموع ۱۰ پایه پل، شاهد پیشرفت ۷۰ درصدی هستیم.  
وی افزود: عملیات احداث عرشه پل و آرماتوربندی یک دهنه تکمیل‌شده و در چند روز آتی شاهد اولین بخش از بتن‌ریزی خواهیم بود.  
بخشی در خصوص زمان‌بندی پروژه ابراز کرد: طبق زمان‌بندی پروژه باید تا آخر امسال تکمیل‌شده و به بهره‌برداری برسد اما به دلیل معارضات حدود ۴ ماه وقفه ایجاد شده است.  
وی در پایان گفت: در تلاشیم تا این وقفه را که در اثر معارضان ایجاد شده با سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی جبران کنیم و پروژه را تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم تا این تقاطع که در راستای تکمیل یکی از رینگ‌های ترافیکی شهر مقدس قم است را تحویل شهروندان محترم دهیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjaiev.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما