تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب : 13316
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از پوشش حمل‌ونقلی و سرویس‌دهی کامل ناوگان تاکسیرانی هم‌زمان با اربعین حسینی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد.
خدمت‌رسانی تاکسیرانی قم به پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری قاسم طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز با اشاره به خدمت‌رسانی ناوگان تاکسیرانی شهر قم در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی اظهار داشت: ناوگان تاکسیرانی به شهروندان و زائرین مسجد مقدس جمکران که در پیاده‌روی جاماندگان اربعین شرکت می‌کنند، با حداکثر توان خدمت‌رسانی خواهد کرد.
وی گفت:  تعداد 200 دستگاه تاکسی و 20 دستگاه ون برای خدمات‌رسانی و جابجایی شهروندان و خانواده‌هایی که در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند، اختصاص داده‌شده است .
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اظهار کرد: سرویس‌دهی ناوگان تاکسیرانی از درب دو مسجد مقدس جمکران به هسته مرکزی شهر است.
وی ادامه داد: شبکه‌های بی‌سیم 133 و 1829 سازمان تاکسیرانی برای سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی به زائرین محترم در آماده‌باش کامل هستند.
به گفته طالبی، شماره تماس 36628800 ( واحد نظارت و بازرسی سازمان تاکسیرانی ) و سامانه 137 شهرداری قم آماده دریافت شکایات ، پیشنهاد‌ها و انتقادات همشهریان عزیز است .

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcd9s0f.yt0sf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما