تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : 13141
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: 400 دستگاه تاکسی سواری و ون و 70 دستگاه تاکسی صلواتی برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین در قم در حال آماده‌باش هستند.
خدمت‌رسانی 400 دستگاه تاکسی سواری و ون به زائرین اربعین در قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری قاسم طالبی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت شهرداری قم، اظهار داشت: اقدامات سازمان تاکسیرانی برای ایام اربعین شامل حضور 400 تاکسی سواری و ون برای حضور در مراسم، اطلاع‌رسانی به رانندگان و اعلام آماده‌باش در کانال اطلاع‌رسانی برای داشتن آمادگی لازم، کشیک پرسنل اداری و بازرسی و استقرار آن‌ها برای کنترل تاکسی‌ها، برنامه‌ریزهای لازم برای کنترل ترافیک و ورود تاکسی از سمت بلوار خلیج‌فارس و خروج از سمت بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت امامزاده احمد(ع) است.
وی با اشاره به ساماندهی تاکسی‌های صلواتی در این ایام گفت: در ایام نیمه شعبان 70 تاکسی نسبت به  جابه‌جایی رایگان و صلواتی زائرین اقدام کردند که همین تعداد در ایام اربعین نیز خدمت‌رسانی خواهند کرد.
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم  محل دپوی تاکسی‌ها در راهپیمایی جاماندگان اربعینی در بلوار پیامبر اعظم(ص) را میدان آل یاسین اعلام کرد و افزود: اگر چنانچه زائرین از محل‌های اسکان مانند امامزاده جمال نیاز به جابه‌جایی به حرم مطهر را داشته باشند ما آمادگی لازم را داریم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjvvev.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما